lunes, 6 de abril de 2009

Bombers 09: Objetivo cumplido..pero...


...Insatisfecho...12 segunditos menos y quedo Sub44, así que, ya tengo meta a corto plazo.

Tiempo oficial: 44:11, mmp

Antes que nada, como lo prometido es deuda, os dejo un foto de los manjares que me prepara mi suegra, que no se si me quiere ayudar o lo contrario, porque decir que no a esto es difícil:

Rosquillas caseras: hoy voy a darme un homenaje!


La carrera:

Despues de varios años, por parte de los Fondistes de Vilassar de Dalt ha habido un destacada representación; la broma y onanismos mentales previos a la carrera siempre la hacen más amena y divertida. Destaco al 'homequenoentrenamai' y que se alimenta de 'Snickers' antes de la carrera, aka como 'Karli Puig'; mirad la mano izquierda; se marcó un 41' el figura:


Showman Karli junto a nuestro plusmarquista Jesus: 37'



Fondistes de Vilassar de Dalt


En cuanto a mi carrera en sí, contento, salió lo que había previsto y entrenado; creo que puedo bajar 43 y pico si corrijo los entrenos: series más acordes a mi tiempo y pasar de buscar sub 4min.; controlar mejor la carrera: salgo como un burro y acabo como un desquiciado: mi paso de km es de lo más irregular que me esperaba, no se qué me paso en el 5 y el 8 (ahí perdí muchos segundos):



Los amigos: No me imagino un carrera sin poder compartirla y comentarla con alguien. Tuve el gustazo de compartir calientamiento, salida y algún km con Joan Josep, que hizo MMP, enhorabona nen! Sort que tu tampoc et trovabes bé. Sé que et veurem millorar marques aquest any. Segur.



Vimos por casualidad a Rafa, que si no llega a estar resfriado, mueve dos digítos abajo su marca de 10Km. Qué máquina. Otro caso de corredor con talento. Me pasó como si nada en el 4 y como no pude darle conversación decidió tirar millas tras arrancarme las pegatinas con su velocidad.

Fran termino su etapa de asfalto; ya temblamos pensando cómo estará después de la temporada de montaña. Ya queda olvidado el año de sequía.

También contento de ver que en mi departamento el rollo runner va pegando, 3er año con paticipación y creciendo. Entre ellos, Pepe, que fue quien me acompaño en el test de 5000 que hice,,,resacoso y tras dormir dos horas, paró el crono en 44:00. Como también se ha quedado con 'sed' , vamos a buscar otros 10k para asaltar el sub44.

Lo mejor para el final.

Las chicas: Elena y Dolors, sumando kms y carreras año tras año, (Dolors quedó 24 en su
categoría), Mª Ángeles, que ya se esta volviendo una veterana, con un segundo diezmil a las espaldas; Mª Carmen, mujer de Joan Josep, que hizo doblete, animadora por la mañana y entreno por la tarde; Gemma, lesionada y todo bajó de 45, y Mónica,que además de aguantarme me hace de chófer, fotógrafa, psicóloga.. qué más quiero :-D
...pues bajar de 44, lo he dicho? ;-)

9 comentarios:

  1. Ei, vaja carrera nano. Felicitats.
    La nota predominant del dia és que no em vaig poder veure gairebé amb ningú.
    Jo he corretgit últimament les sortides desbocades en les curses i m'ha funcionat molt bé.
    Salut i potes!

    ResponderEliminar
  2. Felicidades JM!! Si durante la carrera tubiste un bajón y supiste superarlo es que vas muy bien. Y si saliste muy rápido a veces cuesta recuperarse. Pero hiciste lo que tenías previsto y eso está fenomenal. Y esos 12 segundos te los meriendas en cuanto quieras... Una alegría el haberto podido saludar. Animo con los entrenos!!!

    ResponderEliminar
  3. Felicitats per la marca! I benvingut al club dels insatisfets, :b . Estas molt be per baixar aquesta marca i casi ho fas en els bombers, on per la multitud era practicament imposible tindre una bona carrera. En la propera segur !!! Una abraçada.

    ResponderEliminar
  4. Felicitats, Jotaeme! Aquest any estàs entrenant molt bé i aquests 12 segons s'han de relativitzar, la marca és molt bona, has de tenir en compte que per sota de 45m costa molt de baixar... i ara estàs postmaraton, t'has de veure al 10mil de la Vila Olímpica, segur que aleshores aquest doble 4 desapareix. Ànim.
    Les rosquilles de la teva sogra tenen molt bona pinta :-P

    ResponderEliminar
  5. Nanu akestes rodkilles pinten molt bé!! me les tens que deixar catar a veure si hem serveixen d'esmorzar pre-cursa!!!jejejeje...
    Felicitats per la marca tio!! com no començi a entrenar aviat ja hem pasaràs Marquès!!!!
    A veure si motives a la dona i s'anima a còrrer que ara començen a ser mes colla en el Club!!! ehhhhhh!!!

    ResponderEliminar
  6. Aquests 12 segons tenen els díes comptats. Com be em vas explicar, de cara al Juny seran historia. Tot i la teva insatisfacció, la marca està molt be. T´has guanyat la polsera que portaves, que no és poc.

    Arreveure.

    ResponderEliminar
  7. Hola Bufal,
    M'alegra veure't per aquí. Quina marca la teva, noi! per cert el gps en ciutat sempre dona una mica mes per que perd senyal entre edificis alts; jo programo les voltes automatiques a 1,01Km

    Moltes gracies per la visita, i a veure si puc corregir i sortir de menys a mes.


    Rafa, muchas gracias por los ánimos; Si todo va bien coincidiremos en Pineda; Ojala haciendo marca(s)! ;-)...bueno,,una es segura....:-DDDD

    Gemma, a tu també et volem en un d'aquets 10km que queden fins Juny, eh? Gracies per el plan secret :-D

    Fran, l'unica preocupació es la calor; Vila Olímpica es desprès de Pineda, pot ser que faci les dos, que la lliga esta cara aquest any entre el Karli i tu!

    Karli, no et preocupis que ja ens marcarem un detallet i et farem alguna cosa quan facis algun tri. :-D . La Mònica no se si vols fer dualtlo, de moment ja va a la piscina :-)

    Joan Josep, doncs si, el proper any no haure de plorar per la cinta :-) A veure com van les properes setmanes, de moment un refredat impressionant.

    ResponderEliminar
  8. JM, felicitats per la teva marca en els 10K dels Bombers. Aquests 11 segons son questió de dies. De totes formes la meva posició a la classificació de la meva categoria va ser 24 "Al Cesar lo que es del Cesar".
    Fins aviat Dolors.

    ResponderEliminar
  9. Collons Dolors, 24 a bombers!...vaig veure 64 i ja em semblava un boníssim resultat; no tens excusa per que fem un'altre 10km entrenant una mica mes; això vol dir series i sense queixar-te!!

    Vinga, apuntat a Mataro
    Ens veiem

    JM

    ResponderEliminar

Directorio de enlaces