miércoles, 8 de abril de 2009

Sin flotador


Me voy a la pisci! Aprovechando que me suelo levantar bastante pronto y que estoy de vacaciones, me he animado. A ver si pongo los pulmones y el engranaje en forma... I a veure si de mica en mica vario la meva activitat física, que no és altra que la típica de qui treballa de peu cap amunt i cap avall i a casa passa l'aspirador, fregoteja, etc... que si et pares a pensar algún kilometrillo suma !) Total, que me voy a la piscina municipal - que por cierto, está muy bien- a encontrarme con l@s abuelit@s del poble y a echarme unos largos, pim, pam, pim, pam, pim, pam.

5 comentarios:

  1. Molt be noia! La qüestió és fer esport. No t'animes a fer la Caminada del Margalló? Es una opció... Per cert, em va fer il.lusió trobar-te diumenge entre tanta gent. S'ha menjat el Jotaeme totes les rosquilles? perque tenen una pinta... Petons !!

    ResponderEliminar
  2. Calla, calla, me n'he menjat jo moltes, moltíííííssimes més que ell...De fet, avui he anat al metge i m'ha pesat...m'he engreixat 1kg 100gr. (que tampoc és un drama) i em diu: Mónica, ya haces bien la dieta? Es raro...Pesas bien los alimentos? No haces ningún exceso? Bueno, vamos a eliminar las féculas por la noche, nada de pan, patata, etc... I jo callada com una puta amb lo de les rosquilles !)
    M'agradaria fr la Caminada del Margalló, a veure si a més de natació, surto a còrrer una miqueta i agafo una miqueteta de forma...
    Gràcies pels ànims!!!! PEtons

    ResponderEliminar
  3. Aixó es qüestió de voluntat, jo els díes que m´excedeixo ho mesuro amb km. que tinc que corre el matí següent...jejeje

    Ànims amb aixó de posar-se en forma.

    Arreveure

    ResponderEliminar
  4. ¡Ay qué bien, Mónica! Eso de ir a la piscina tiene buena pinta... ¿parece una declaración de intenciones?
    Ánimo, guapa.

    ResponderEliminar
  5. Joan Josep: "voluntat" és la paraula clau! Mira que en tinc...però pels demés! Quan es tracta de mi...aix! Gràcies pels ànims! Records a la family!

    Fran: Eso es! Todo el mundo se hace los buenos propósitos a finales o principios de año y yo -que siempre he ido un poco a contracorriente y he hecho las cosas cuando me ha parecido- me los marco a mediados, ea! Gracias por los ánimos!

    ResponderEliminar

Directorio de enlaces